martes, 28 de abril de 2020

MARTES, 28 DE ABRIL


Ola, ola, ola!!!

Como ides?

Hoxe é o día da Educación Física na rúa, pero este ano debido ao Covid-19, cambiouse a rúa pola casa. Felicítovos a todos pola participación na elaboración do vídeo:

https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsantamariafonsagrada/?q=node/633


    FELIZ   DÍA   DA   EDUCACIÓN   FÍSICA!!!!

* MATEMÁTICAS:

Ayer empezamos con el tema de la longitud, ¿qué tal os quedó esa escalerita?

  • Hoy os voy a poner otro vídeo para repasar lo explicado de ayer.

  • Después de verlo, quiero que hagáis en la libreta de la página 142 los ejercicios 1 y 2.
  • También os dejo esta ficha interactiva sobre las unidades de medida para la longitud.
    • ¿Recordáis cómo se envía?
    •  clic en ¡Terminado! 
    • Si podéis después de ese intento volvéis a hacerlo y en vez de "comprobar mis respuestas", pinchas en "Enviar mis respuestas a mi profesor/a"
    • Cubres con tus datos: nombre e inicial del primer apellido, 4º curso, mates y la siguiente clave para el último cuadrito:
    •  4odj1hl4pc
Unidades de longitud, una ficha interactiva de victor
liveworksheets.com


* SOCIAIS

Tedes que correxir vós mesmos as preguntas de inicio da unidade 6.

Aquí vos deixo un modelo de solución:

Pregunta 1: Os pobos non contactados son unhas tribos da selva do Amazonas que elixiron vivir illadas do mundo moderno para manterse en contacto coa natureza e non cambiar os costumes dos seus antepasados. Chámaselles así porque non teñen contacto co mundo moderno.
Pregunta 2: Estes pobos están en América do Sur.
Pregunta 3: é persoal se o xustificades ben e o escribides curioso estará ben. Un exemplo de resposta sería "Si, vivir na selva mantén estes pobos illlados porque nas selvas hai unha vexetación moi densa e viven poucas persoas, co cal poden pasar bastantes desapercibidos."
Pregunta 4: tamén é persoal, por exemplo: "Porque prefiren seguir, como os seus antepasados en contacto coa natureza. Deste modo preservan os seus costumes e non se expoñen ás influencias do mundo moderno para que non cambien ao seu xeito de vida."


  • Para coñecer o que imos traballar nesta unidade póñovos  a seguinte mini presentación:


                   

  • Ler as páxinas 78 e 79 "Como se estuda a poboación"
  • Escribir no caderno o título da unidade 6 (A POBOACIÓN E AS ACTIVIDADES ECONÓMICAS) logo escribides como subtítulo "Como se estuda a poboación"
  • Páxina 79 exercicios 1 e 2. (son cortiños)


Para facer en liña: (opcional)

Na seguinte ligazón (oxalá podades acceder) é unha animación na que se explican os principais contidos desta unidade.

Animación: o censo e o padrón

(Tedes que ir facendo clic no play e logo nos numeriños que aparecen arriba á dereita para pasar as seguintes animacións e actividades)

Na seguinte ligazón hai un Edilim que podedes ir facendo as preguntas que saibades, repetireivos vairas veces esta ligazón. Se non podedes acceder non vos preocupedes (necesítase o complemento flash player).

Edilim_La población 4ep


* LINGUA CASTELÁ:

Como hoy conmemoramos el día de la Educación Física en Casa, haremos una actividad relacionada con el deporte.


  • Debes elegir un deportista (de cualquier deporte / que te guste / que admires / que te inspira /  que no soportas...) para después hacer una pequeña investigación y escribir su biografía.
¿Qué es hacer una biografía? Es contar la historia de una persona, cuándo y dónde nació, los acontecimientos más importantes de su vida, etc.

¿Recordáis que al principio de curso hicisteis una autobiografía, contestando las preguntas y dibujándoos en el muñequito blanco del centro? Pues esta actividad es similar.

Como véis es una actividad que no se puede hacer en 10 minutos, por lo que vamos a preparar la biografía dividiendo el trabajo en varias sesiones. (En la próxima clase de lengua seguiremos con esto).

En la clase de hoy tenéis que:

  • Elegir un o una deportista.
  • Explicar por qué razones de todos los deportistas que conocéis, escogéis a esa persona.
  • Buscar información básica
Para eso, en vuestra libreta de lengua castellana:
  • Copia  el título "Preparo una biografía de un/una deportista"
  • Contesta en la libreta:
    1. Nombre y apellidos del deportista elegido/a.
    2. ¿Por qué elegí este deportista?
    3. ¿Por qué es conocido?
    4. Deporte con el que se relaciona.
    5. ¿Cuál es su fecha de nacimiento? ¿Dónde nació?
    6. ¿Qué hace actualmente?


* PLÁSTICA: 

Os propongo hacer para el próximo martes, un juego con material reciclado. ¿Qué os parece?

Así unimos deporte y actividad plástica.

Para hacer esta actividad necesitáis ayuda de un adulto y de hermanos... ¡o quién se preste!

Aquí os dejo un montón de juegos con material reciclado para que podáis escoger y hacer. No me interesa que compréis material, quiero que lo hagáis con el que tengáis por casa.

Yo os animo a que hagáis uno sencillo como los bolos, o las pelotas de malabares, o los patines o el suavi-ball.

(Cuando lo terminéis me enviáis una foto, recordad que tenéis dos días extra sin actividades, el viernes 1 y el lunes 4, que es día no lectivo escogido por el centro).


http://es.calameo.com/read/000467393a06aff5dfd4c 

Fuente consultada: Blog de Gabriel Sevillano:
http://gabieducacion.blogspot.com.co/p/juegos-con-material-reciclado.html 


Que pasedes un bo día!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Venres 19 de xuño

🙋Bos días!! Chegamos á "clase á distancia" número 60. Último día deste trimestre e derradeiro deste curso 2019/2020. Q...