Que tal as actividades de onte?
Queredes ver o que me enviaron? Aquí o tedes... LETTERING chulísimos, feitos por vós! 😍😍
Ademais, hoxe é un día súper apropiado para ensinar isto porque é o Día Mundial da Arte!!
Unhas fermosuras!!!! 👏👏👏 Que afortunada me sinto de ter uns pelegríns na clase coma vós!
Tamén vos teño que felicitar a todos, porque hoxe, mércores 15 de abril tamén é o "Día do Neno e da Nena", así que parabéns!!! 🎉🎈🎉🏆
Hoxe imos mans a obra:👀
* MATEMÁTICAS:
Seguiremos con el libro y la libreta, pero hoy haremos repaso acumulativo de las unidades anteriores:- Página 139 ejercicios 1, 2, 3, 4, 5 y un problemilla, el 6.
Para hacer en línea:
- Repaso de números ordinales (expresan orden) Edulim sobre números ordinales
* LINGUA CASTELÁ:
Hoy, Día del niño y la niña en España, quiero haceros leer, pensar y escribir.Primero, lee la siguiente noticia de un periódico en línea El País. Realmente es un trocito. Si la quieres leer completa clic aquí. (es larga y algo complicada, pero seguro que vuestros padres os ayudan). A continuación la mini-noticia:
Los psicólogos insisten: “Si se flexiliza el estado de alarma, los niños deben ser los primeros en salir”
Los expertos inciden, siempre respetando las medidas del estado de alarma, que las salidas deben ser controladas, nada de parques, y solo un adulto debe acompañar al menor
Por ejemplo, Países como Francia, Italia o Bélgica ya permiten a los niños salir una hora a pasear, acompañados de un adulto y en las inmediaciones de su casa."
_________________________________________
Luego haz el siguiente cuestionario: (o en este enlace: test)
* CIENCIAS DA NATUREZA:
Ide repasando a unidade 5 sobre os animais invertebrados, que vouvos facer un cuestionario con puntuación, igual que o que fixemos en sociais.Así que para repasar, déixovos aquí unha ficha interactiva sobre clasficación de animais.
- Debedes seleccionar nas lapelas a opción correcta para cada un. (Fíxadevos que hai animais vertebrados do tema anterior, tamén).
- clic en ¡Terminado!
- "comprobar mis respuestas",
- Despois dese intento, se queredes e podedes pinchade en "Enviar mis respuestas a mi profesor/a"
- Cubres cos teus datos: nombre e inicial do primero apelido, 4º curso, natu e a siguiente clave para o último cadriño:
- 4odj1hl4pc
Clasificación de animales, una ficha interactiva de Jeminco
liveworksheets.com
liveworksheets.com
* LINGUA GALEGA:
Imos traballar co libro:- Primeiro imos ler nas páxinas 124 e 125 a lectura da unidade 10, titulada: Por que Ámsterdam é a cidade das bicicletas?
- Logo escribides no caderno o título da lectura, e contestades a esa pregunta.
Para traballar a comprensión lectora:
- na páxina 126, debedes facer no caderno o 1 (copiades enunciado e só a única solución); 2, 3, 4, 5 e 8.
Ningún comentario:
Publicar un comentario