martes, 19 de maio de 2020

Martes, 19 de maio

Ola!! 👋

Que tal ides?

Tedes na páxina do cole o vídeo do voso recital do himno! Se o queres ver... preme!
Tamén poderás disfrutar dos traballos que realizaron os neniños e neniñas de infantil e de 1º de primaria.

Gustáronvos? 😃😍


Hoxe imos traballar e despois a disfrutar do día.

* MATEMÁTICAS: 

Primero vamos con la corrección de los ejercicios de ayer, Pág. 157 ejercicios 1, 2 y 3.

Soluciones de ayer:
Ejer 1:  450 – 120 5 330
La capacidad de la pecera grande es 330 litros mayor que la de la pecera pequeña.

Ejer 2: Pecera grande: 450 ℓ = 45 dal
Pecera pequeña: 120 ℓ = 12 dal

Ejer 3: 250 x 30 =  7.500 g  = 7 kg y 500 g
En un mes gasta 7 kg y 500 g.


Recordáis las medidas de capacidad trabajadas el curso anterior?

En el siguiente vídeo tenéis las unidades de medida que utilizamos para medir la magnitud de la capacidad.
La capacidad es la "cantidad de líquido que puede llevar dentro un recipiente".

Ejemplos:

La capacidad de una bañera es mayor que la de un vaso.

La capacidad de una jarra es mayor que la de una tacita de café.


  • Aquí tenéis el vídeo:



En vuestro cuaderno hacéis:
  • Pág. 157 ejer 1 y 2 del ¿Qué sabes ya? (No es obligatorio hacer los dibujos ni copiar los enunciados en estes ejercicios)

  • Luego tendréis que copiar la escalera con las unidades de medida de capacidad
    • Ponéis de título: "UNIDADES DE MEDIDA DE CAPACIDAD"

Una escalerita tan chula y curiosa como esta:

Mi cole Luis Cernuda, Campanillas.: T.9 - 4º "Medir capacidades"


  • Después quiero que copiéis en la libreta lo que significan las abreviaturas:
kl = kilolitro
hl = hectolitro
dal = decalitro
l = litro (es la unidad principal de medida)
dl= decilitro
cl = centilitro
ml = mililitro

Para convertir una unidad en otra es preciso subir o bajar por la escalera hasta llegar al escalón elegido. Según la dirección que escojamos deberemos hacer un cálculo u otro.

Tenéis que recordar el canto de la escalera de las medidas:

"Si subimos, dividimos; imos - imos."
"Si bajamos, multipicamos; amos - amos."


* CIENCIAS DA NATUREZA: 

O último día de Naturais, se traballastedes, vístedes dous vídeos sobre a reprodución das plantas e léstedes as páxinas 88 e 89; ademais de facer unha ficha interactiva ou esquema sobre as partes da flor.

Hoxe imos seguir co libro e leremos a páxina 90, sobre a agricultura. Que sendo todos da Fonsagrada, deberedes coñecer "de sobra" o significado desa palabra.

Que é a agricultura?

Pois é unha actividade que consiste en cultivar a terra para obter produtos dela como por exemplo, os tomates, millo, leituga, froitas...

Contesta no caderno as seguintes preguntas: (despois enviádesme imaxe do escrito)
1) Paréceche importante que exista a agricultura? Por que?
2) Pensas que é fácil ou difícil a vida dun agricultor?
3) Gustaríache de maior ser agricultor? Que che gustaría cultivar?
4) Que labor ou labores agrícolas ten lugar estes días?
5) Axudaches algunha vez a alguén nunha labor agrícola? A quen? Que fixeches?


Algunhas labores agrícolas (castellano)

* PLÁSTICA: 

Recordades o traballo da semana pasada? "A flor non flor"
Aquí un collage animado con algunhas "flores non flores" que me enviastedes:


E aquí o vídeo de todas:


Para hoxe, quero que coñezades a Banksy, un artista grafiteiro coñecido a nivel mundial por crear polémicas. Non se sabe quen é realmente xa que ese é o seu nome artístico (pseudónimo= nome falso co que se da a coñecer alguén).
Aquí podedes ver un vídeo que dura 10 minutos para coñecelo.



Para que coñezadas algunha das polémicas que crea Banksy, póñovos o seguinte vídeo. É nunha subasta artística (onde gran afeccionadas á arte, puxan por levar obras). O final cómpraa aquela persoa que paga o prezo máis alto.
Nesta subasta, había unha obra de Banksy "nena cun globo", pola cal se chegou a pagar un montón, máis dun millón de dolares.
No seguinte vídeo vese como Banksy preparou a súa "trampiña", podedes coñecer como se leva a cabo unha subasta e a reacción da sorpresa dos asistentes:



*LINGUA CASTELÁ: 

Quiero que trabajemos un poco con este artista, Banksy.
En el siguiente enlace tenéis más información sobre él: Quen é Banksy_Blog arte para niños

En la libreta de lengua castellana quiero que escribas el título y contestes a las 6 preguntas.

Título: "Conociendo a Banksy"

1) ¿Quién es Banksy?
2) ¿Qué es un pseudónimo?
3) ¿Por qué cres tú que no quiere que se sepa quién es realmente?

La última obra de Banksy es esta:

La nueva obra de Banksy es un homenaje a los profesionales sanitarios

4) Intenta dibujarla en la libreta.
5) Ponle un título.
6) Explica que representa.


____

Saúdos!!



Ningún comentario:

Publicar un comentario

Venres 19 de xuño

🙋Bos días!! Chegamos á "clase á distancia" número 60. Último día deste trimestre e derradeiro deste curso 2019/2020. Q...