martes, 5 de maio de 2020

MARTES, 5 de maio

Ola de novo! 🙋

Que tal despois deste descansiño e días de sol radiantes?? 🌞🌞

Recibiron as mamás moitas sorpresas? Estou segura de que sí, igual que sodes bos alumnos e alumnas tamén seredes bos fillos e fillas, a que sí??

Para retomar a volta á clase, tedes aquí as tarefas escolares para facer hoxe, son:

* MATEMÁTICAS:

Primero habrá que corregir los ejercicios 2, 3, 4, 5, 6 y 7 de la página 150 de vuestro libro.
En la siguiente imagen os dejo las soluciones.

Soluciones de la Pág. 150.
En vuestro cuaderno, hacéis:

  • Página 151 ejercicio 10. Os dejo aquí muchas pistas:
    • En el primer problema nos dan datos con diferentes unidades de medida, así que lo primero que vamos hacer es pasar todo a la unidad más pequeña, a los cm (centímetros).
      • Luego, haremos los cálculos oportunos (para saber cuántos centímetros miden el lavavajillas, mueble y lavadora en fila).
      • Al final lo pasamos a m y cm (que es lo que nos pregunta el problema).
    • En el segundo problema, tenemos que averiguar cuántos centímetros de listón de madera se necesita para enmarcar un póster. ¿Cuántos lados tiene un cuadro? 
      • Primero pasamos todas las medidas a centímetros (3 dm y 5 cm de ancho) y (1m 5 cm de alto). 
      • Luego pensamos que necesitaremos dos lados para el ancho, y dos de alto. Así ya sabéis que cálculos hay que hacer. Razonad la solución y escribid la respuesta a la pregunta del problema.
  • Página 151 ejercicio 11. Para saber la medida de la segunda montaña más alta del mundo tenéis que expresarla en metros y luego compararla con la del Everest. Lo que os pide el problema es saber la diferencia. (entónces... ¿habrá que sumar o restar?)
  • Página 147, Cálculo mental.
    • Tenéis que sumar primero el número de las decenas y luego añadimos la cifra de la suma de las unidades. Súper fácil!!
      • Ejemplos: 
      • 36 + 25= sumo las decenas (30+20) igual a 50. Ahora sumo las unidades (6+5) dá 11, me queda la nueva suma: 50+11= 61 (me llevé una decena).
      • 36+24=  sumo las decenas (30 +20) igual a 50. Ahora sumo las unidades (6+4) sa 10, por lo que 50+10=60.
    • Debéis copiar el título Cálculo mental y página 147. Luego ponéis la nueva suma directamente y la solución, (en el ejemplo anterior sería 50+10=60. (Si queréis copiáis la suma y luego la solución). Se trata de hacer el ejercicio mentalmente, por eso vamos por partes, primero decenas, luego unidades. No coloquéis las sumas.
Para repasar online (opcional)
Explicación y actividades Sobre medidas. Pincha en longitud.
Edilim Medidas. Elige longitud

* CIENCIAS SOCIAIS:

Imos traballar cos sectores de actividades económicas. Lembrades os tres sectores??

- Sector primario (actividades nas que se obtén unha materia prima da natureza, por exemplo: a agricultura, pesca, un gandeiro que obtén leite das súas vacas...)

- Sector secundario (actividades nas que transforman unha materia prima en produtos elaborados, por exemplo: unha fábrica de leite ou de marmelada...)

- Sector terciario (actividades que ofrecen un servizo, non producen obxectos. Por exemplo: unha taxista, unha mestra, un vendedor/a... )

Quero que vexades os seguintes vídeos onde vos explican o que é o traballo, e os distintos sectores. Son para repasar, xa que estou segura que o ano pasado os traballastedes.







Tedes que facer:
  • Ver os catro vídeos
  • Ler as páxinas 82 e 83 do libro de ciencias sociais
  • Facer o exercicio 1 da páxina 83.

* LINGUA CASTELÁ:


Vamos a trabajar la ortografía con la letra "G". Tenéis que utilizar el libro en las páginas 142 y 143.
  • Leer y poner en la libreta el título "EL USO DE LA G"
  • Hacer ejercicios 1, 3, 5, 6 y 7. En total son 5 ejercicios cortos y que podéis hacer vosotros solitos y sin complicaciones, recordad que estamos repasando el sonido fuerte de la "g" que sólo va con la "e" y con la "i" (ge-gi).

* PLÁSTICA:

A semana pasada unimos a actividade física con plástica, e propúxenvos facer un xogo reutilizando material de andar por casa. Hoxe remátase o prazo, así que espero as fotos dos resultados.  Polo momento só me chegaron:

· Este é o resultado do gran traballo de Melissa, que vos parece?
A min encantoume! 👍😀👏 Con público e todo!

 

Mini-Futbolín de Melissa
O seguinte é o resultado do gran traballo de Samuel. Ademáis, envioume un vídeo de como o tiburón comía ao peixiño.👏😃

Obra de Samuel: un"comepeixes"
O seguinte é un xogo de mesa de elaborou Xiana. Está moi curiosiño tamén!! 😄👏

Taboleiro de Parchís elaborado por Xiana
A actividade de hoxe para Plástica:
  • Enviarme unha foto do voso xogo con material reutilizado.
  • Facer o seguinte debuxo utilizando só liñas e enviarme foto do resultado:
DEBUXO DUNHA MAN EFECTO 3D UTILIZANDO SÓ RAIAS: RECTAS E CURVAS.

Parece difícil? Pois non o é nadiña. Mirade o vídeo no que se explica moi bencada paso que tedes que realizar. Só precisades rotus a cor, unha man, e unha folla na que facer a vosa obra de arte.



Envíade a foto do resultado final, por favor! E así veredes a dos vosos compañeiros.

Espero que pasedes un bo día!



Ningún comentario:

Publicar un comentario

Venres 19 de xuño

🙋Bos días!! Chegamos á "clase á distancia" número 60. Último día deste trimestre e derradeiro deste curso 2019/2020. Q...